Dag 1: Heenvlucht naar San Francisco - Reisverslag uit Daly City, Verenigde Staten van Ella en Gert-Jan Jaarsma - WaarBenJij.nu Dag 1: Heenvlucht naar San Francisco - Reisverslag uit Daly City, Verenigde Staten van Ella en Gert-Jan Jaarsma - WaarBenJij.nu

Dag 1: Heenvlucht naar San Francisco

Door: Ella

Blijf op de hoogte en volg Ella en Gert-Jan

21 Juli 2015 | Verenigde Staten, Daly City

Om 4 uur 's ochtends ging de wekker. Joop en Corrie zouden ons komen ophalen. Om kwart over 4 blijkt na het checken van de mail dat ons vliegtuig 2 uur vertraging heeft. Joop en Corrie maar even bellen en weer op bed dus.

Uiteindelijk zijn we om 7 uur vertrokken. De autoreis verliep voorspoedig. Achteraf gezien hadden we echter nog wel langer in bed kunnen blijven liggen want het was i.p.v 9.50 pas 13.45 voordat we vertrokken.

Aan boord werden we telkens voorzien van drinken en eten. Ook het uitzicht was mooi. We vlogen bijvoorbeeld over ijsvlaktes die duidelijk zichtbaar waren. Rond 3.00 PM lokale tijd zijn we geland. Om ongeveer 5.45 PM kwamen we met de huurauto (Toyota Corolla) aan bij het hotel.

Helaas wel weer gedoe rondom de huurauto, wat we hopelijk morgen kunnen ophelderen.

• 22 Juli 2015 - 17:43

Corrie:

Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Leuk om jullie zo te volgen.
    liefs Joop en Corrie