Dag 2: Langs Highway 1 naar Marina - Reisverslag uit Marina, Verenigde Staten van Ella en Gert-Jan Jaarsma - WaarBenJij.nu Dag 2: Langs Highway 1 naar Marina - Reisverslag uit Marina, Verenigde Staten van Ella en Gert-Jan Jaarsma - WaarBenJij.nu

Dag 2: Langs Highway 1 naar Marina

Door: Gert-Jan

Blijf op de hoogte en volg Ella en Gert-Jan

22 Juli 2015 | Verenigde Staten, Marina

Vandaag was onze eerste echte autorit. Voor we die rit begonnen hebben we ons nog even verbaasd over de kleine ontbijtvoorzieningen van ons motel (koffie, koffiebroodjes en een paar sneetjes witbrood), maar misschien is dat hier gebruikelijk.

Daarna zijn we naar de Twin Peaks toe gereden, die een mooi uitzicht over San Francisco geven. Ondanks de lichte mist, hebben we toch aardig veel kunnen zien.Vervolgens een wandeling gemaakt door Golden Gate Park, een langgerekt park (ongeveer 6 km) midden in de stad.

Vanaf daar zijn we Highway 1 opgereden en hebben we de weg, grotendeels langs de kust gereden. Prachtige weg door het glooiende kustlandschap.

Nu zijn we aangekomen in ons motel in Marina, net iets ten noorden van Monterey. Boodschappen gedaan bij de Walmart en even gegeten in Marina. Morgen gaan we naar Monterey, in ieder geval een kijkje nemen in de Sea Aquarium.

• 23 Juli 2015 - 06:55

Henk:

Leuk jull op deze wijze ie te kunnen volgen!!
    Goede reis!
    Henk