Dag 13: Naar Lassen Volcanic National Park - Reisverslag uit Red Bluff, Verenigde Staten van Ella en Gert-Jan Jaarsma - WaarBenJij.nu Dag 13: Naar Lassen Volcanic National Park - Reisverslag uit Red Bluff, Verenigde Staten van Ella en Gert-Jan Jaarsma - WaarBenJij.nu

Dag 13: Naar Lassen Volcanic National Park

Door: Ella

Blijf op de hoogte en volg Ella en Gert-Jan

02 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Red Bluff

Vandaag reden we vanaf Carson City naar Mineral. Voordat we weggingen konden we nog genieten van een echt ontbijt. Lekker.

Mineral ligt ongeveer 7 kilometer vanaf het Lassen Volcanic National Park en is een straat met een paar huizen en een lodge.

De rit verliep vlot en we waren rond 13.00 bij de lodge. Dat was wat vroeg om in te checken dus zijn we meteen doorgereden naar het park. Daar hebben we alvast het Visitor Center bezocht om te kijken wat er allemaal te doen is.

Het gebied telt meerdere vulkanen, warmwater poelen en meren en warme pruttelende moederpoelen. Alle vier de bestaande vulkaansoorten komen in dit gebied voor.

De lodge is mooi gelegen en compleet. Er is een restaurant bij waar we vanavond hebben gegeten. Goed eten en gezellige sfeer.

• 05 Augustus 2015 - 14:37

Joop En Corrie:

Afgaande op de idyllische foto kunnen jullie het samen nog prima vinden :)