Dag 5: Santa Barbara - Reisverslag uit Montecito, Verenigde Staten van Ella en Gert-Jan Jaarsma - WaarBenJij.nu Dag 5: Santa Barbara - Reisverslag uit Montecito, Verenigde Staten van Ella en Gert-Jan Jaarsma - WaarBenJij.nu

Dag 5: Santa Barbara

Door: Ella

Blijf op de hoogte en volg Ella en Gert-Jan

25 Juli 2015 | Verenigde Staten, Montecito

Vandaag een lekker rustig dagje. Heerlijk ontbeten hier op ons balkon in het BB en daarna naar het centrum van Santa Barbara. Terwijl we aan het pootje baden waren zagen we een zeehaas die paarse vloeistot uitstootte. (Moesten we ook even opzoeken op internet hoor).

We hebben daarna een wandeling gemaakt door State Street, de straat in Santa Barbara waar de meeste eetgelegenheden, bioscopen ed zijn.

Het is hier zo'n 25 graden en lekker zonnig. 's Middags naar het strand, wat op 5 minuten lopen ligt. We hebben lekker gezwommen en een boek gelezen. Morgen geeft Cliff ons nog wat tips voor het vervolg van de reis.

• 26 Juli 2015 - 20:47

Corrie:

Dat is vast heerlijk, zo'n rustdag! Klinkt goed allemaal.
    Groetjes van beppe en tante Hinke