Dag 8: Naar Sequoia National Park - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Ella en Gert-Jan Jaarsma - WaarBenJij.nu Dag 8: Naar Sequoia National Park - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Ella en Gert-Jan Jaarsma - WaarBenJij.nu

Dag 8: Naar Sequoia National Park

Door: Ella

Blijf op de hoogte en volg Ella en Gert-Jan

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, Sequoia

Vandaag zijn we om 7.00 vertrokken omdat we een van de langste routes voor de boeg hadden. De receptie van het hotel was nog niet open, dus we hebben de sleutel maar gewoon in de 'dropbox' gedaan.

Eerst naar het 'spookstadje' Rhyolite. Een stad waar vroeger 10.000 mensen woonden in de tijd van de goudkoorts. We hadden er veel zin in. Maar...... dat viel tegen. Er is bijna niets meer van over. Geen stad met grote gebouwen die helemaal verlaten zijn, maar een paar muurtjes en dat was het. Weer snel verder dus.

Op weg naar de Stovepipe Wells Dunes. De enige echte duinen in Death Valley. Zie foto. Vervolgens dwars door het park op weg naar Sequoia. Bijzonderheden: Er vlogen 2 straaljagers vlak over onze auto en onze weg hield in een keer op. We reden een heel stuk gewoon op gravel.

Uiteindelijk zijn we om 17.30 aangekomen in onze lodge midden in Sequoia. Morgen gaan we het hier verkennen.